poniedziałek, 23 września 2013

16. Soczewki powiększające oczy ColourVUE PartyGreen


Tydzień temu zamówiłyśmy soczewki powiększające oczy z allegro i tak jakos postanowiłyśmy zrobić taką małą recenzję :D
Soczewki zakupione ze sklepu BarwyOczupl link do sklepu:
http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=15583987
model: ColourVUE Party Green Big Eyes 15mm
krzywizna BC: 8,6mm
Średnica: 15,00mm
Uwodnienie: 45%
Tryb noszesnia: Kwartalne do noszenia w systemie dziennym
Producent: Maxvue Vision
W opakowaniu znajdują się 2 sztuki

Soczewki noszę już od tygodnia i naprawdę świetnię się w nich czuję, Kolor soczewek miesza się z moją niebiesko-szarą barwą przez co ludzie mają trochę problem z określeniem barwy.. Soczewki są wygodne, noszę je mniej więcej 6-10godz. dziennie i pod warunkiem że soczewka którą założyłam jest czysta nie czuć jej na oku. Czasem nawet zapominam się że mam soczewki, a pierwszego dnia bałam się że zgubiłam je po drodze do szkoły bo nie czułam nic ^^'. Soczewki nie są jakieś super naturalne każdy zauważył różnicę.. Dają one trochę efekt lalkowych oczu, takich bez wyrazu, ale naprawdę mi się to podoba i odpowiednio powiększają oczy :3.

Soczewki zakupiłyśmy bez uprzedniej wizyty u lekarza specjalisty. Kupiłyśmy je na własna odpowiedzialność. Polecam jednak skontaktować się z lekarzem, który wykona badania i pomoże wam w nauce zakładania i powie wam jak powinno się dbać o soczewki. Mamy na tyle szczęścia że same sobie jakoś poradziłyśmy jednak następna osoba, która zaryzykuje może nie mieć szczęścia głupiego.

Na koniec filmik w którym wypowiadamy się o soczewkach.
(proszę, nie zwracajcie uwagi na moje głupie teksty, byłam zmęczona, bolała mnie głowa i po prostu majaczyłam xD)




Dziękujemy za uwagę.

(dop. Clo: przepraszam za syfy w moim pokoju ;u;)


(dop. Clo: wybaczcie odkrywam fotoszopy♥)



18 komentarzy:

  1. Clo jest za śliczna TT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dziękuję ^^"
      nie sądzę, że jakoś specjalnie ale i tak dziękuję~

      Usuń
  2. jakie piękne wy jesteście <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chitsuki wyglądasz jak chomik z monster hight

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co to jest monster hight? ja kojarzę Monster High lols i wgl czy tam był jakiś chomik? mi się wydaje że nie, a co do określania mnie chomikiem sama tak mówiłam xDD jeszcze jakiś problem?? ^_^

      Usuń
  4. Chitsuki Adrianno jesteś bardzo bardzo bardzo brzydka. Ciebie nikt w szkole nie lubi przecież. Nie widzisz jak ludzie się z ciebie śmieją

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie nie chodzę do szkoły słuchać opinii innych o mnie i nie zauważyłam żeby cała szkoła się ze mnie śmiała bo bardzo mi przykro, ale się nie śmieje. Jestem przeciętną nastolatką niczym się nie wyróżniającą i ludzie nawet nie zwracają uwagi na to czy tam jestem czy nie. Jedynymi osobami które mają problem to jesteś ty i twoja przyjaciółka/przyjaciółki o ile jakieś posiadasz. Wydaje mi się że skoro potrafisz tylko komentować z anonima i obrażać innych to musisz mieć strasznie niską samoocenę :c. Polecam iść do lekarza specjalisty który ci pomoże ^_^

      Usuń
  5. ojj szkoda że każdy wie kim jest ten zazdrosny anonimek ;]. pozdro laska.
    wgl to jesteście prześliczne laseczki ;*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma co zwracać uwagi bo jeszcze pomyśli że stała się ważna xDD
      dziękujemy <3

      Usuń
    2. hahaha no w sumie racja ;D. ;*.

      Usuń
  6. Clo jest niesamowicie naturalnie ładna .___. po co Ci te filtry na zdjęcia?
    Masz piękną cerę i uroczą mordkę.
    A Chi fajnie mówi! Uwielbiam wasz blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za komentarz jest nam strasznie miło >///<
      a no Clo jest śliczna a filtry są tylko po to żeby urozmaicić zdjęcie i się trochę pobawić z kolorami bo u Closi nie ma co poprawiać ^_^

      Usuń
  7. nominowałam Cię do LBA :) celadonheart.blogspot.com/2013/09/liebster-blog-award-2.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :) Macie u mnie nominację do LBA - http://vamppiv.blogspot.com/2013/09/liebster-blog-awards-goddessofdoom-i.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wrażenie, że moje oczy są zbyt wrażliwe, aby używać takich soczewek, które w zasadzie nie są konieczne. U mnie w grę wchodzą tylko i wyłącznie soczewki kontaktowe, które wyostrzają mój wzrok. Dla aktywnych są soczewki overnight i przykładowo znajdziecie je sobie na stronie https://www.twojesoczewki.com/soczewki-kontaktowe-24-h/6870-ultra-hd-overnight.html Zerknijcie koniecznie!

    OdpowiedzUsuń