środa, 26 marca 2014

35. Harajuku Fashion Walk~!

Cześć kochani~
macie selfie ode mnie z makijażem inspirowanym ulzzangami :3

Co u was słychać? Ja przez szkołę jestem cały czas czymś zajęta>.< Do 15 kwietnia wystawiają nam oceny i jeszcze muszę bibliografię przygotować D:
Jednakże gdy usłyszałam, że w Krakowie ma być Harajuku Fashion Walk, stwierdziłam że jeden weekend jakoś ogarnę xD
link do wydarzenia
Pojawicie się prawda? Chętnie spotkamy się z każdym kto na to będzie miał ochotę.
Jak myślicie w jakim stylu możemy się pokazać z Clo?
Ja się zastanawiam nad shironuri/cpk/lolita, a Clo nad cpk/mori/lolita.
*Problemy pierwszego świata* jednakże możecie nam doradzić xD




https://www.facebook.com/pages/Pasteldisaster/1396330117273721

Szykujemy się na sesje w przyszłym tygodniu, mamy nadzieję że pogoda dopisze! Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz