poniedziałek, 21 lipca 2014

49. Ulzzang makeup tutorial

Witajcie~ po mojej małej przerwie na youtube postanowiłam do was wrócić z makijażem inspirowanym ulzzangami!

Hello! After a little break i'm coming back to you with my new make up video inspired by ulzzangs.





Nie będę się tutaj rozpisywać jak wykonać taki makijaż bo przygotowałam video^^ Jeżeli macie jakieś pytania czy wskazówki śmiało piszcie! O(≧▽≦)O

 Here you go with my video. Summing up if you have any questions you can write to me with no worries! O(≧▽≦)O

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny tutorial, efekt końcowy wygląda dość dobrze ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatny tutorial, dzięki! ^3^

    OdpowiedzUsuń
  3. a wiecie, że obejrzałam? xD i kiedyś spróbuję... xD chociaż z moimi "opadającymi powiekami" może być ciężko ㅠ,ㅠ

    jak będziecie chciały zrobić tutorial dla nieszczęśników mojego pokroju to zgłaszam się na modela xD

    OdpowiedzUsuń

  4. Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    blog : http://julcze-blog.blogspot.com/
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją ! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny tutorial!Jak nazywa się druga piosenka w filmiku?

    OdpowiedzUsuń