piątek, 12 września 2014

51. Hyuna [Red] makeup inspired

Witajcie kochani!
Przepraszamy, że ostatnio tu tak pusto, ale mamy mnóstwo różnych zajęć przez co nasz czas jest ograniczony i nic nie zostaje na bloga. Postaramy się pisać coraz częściej i w miarę regularnie, tak więc nie opuszczajcie nas i czytajcie naszego bloga dalej.(´∀`)♡  Przy okazji jeżeli macie jakieś sugestie co do wpisów to śmiało piszcie!



Przejdźmy do konkretów, trochę spóźniony post bo comeback Hyuny był dawno, ale jej sesja zdjęciowa zainspirowała mnie do kupna czerwonej szminki i stwierdziłam, że to idealna okazja do wypróbowania jej makijażu.


 Obejrzyjcie filmik i napiszcie co o tym sądzicie, poddaję się waszej ocenie (*°∀°)=3


10 komentarzy:

  1. nie podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż nie każdemu musi się podobać ważne żeby dzielić się szczerą opinią :3
      w takim razie możesz dokładniej określić co ci się nie podoba, co powinnam poprawić? ^^

      Usuń
  2. Makijaż prezentuje się dość nieźle c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Chi czy miałaś operacje plastyczną nosa? Bo widziałam strasznieee podobną osobę do Ciebie w jednym z programów o operacjach plastycznych :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak miałam operację plastyczną nosa xD
      tak to byłam ja.. :V
      to co tam mówiłam nie do końca było prawdą, ale niedługo zrobię wpis o mojej operacji i wyjaśnienia co do programu zanim ludzie mnie zjedzą i wyśmieją *pewnie już to robią prawda? xd*

      Usuń
    2. Czemu niby ktoś miałby Ciebie wyśmiewać? według mnie dobrze wypadłaś c: i uważam że jeśli bardzo chce się coś zmienić w swoim wyglądzie i ma się na to pieniądze to należy to zrobić bo jednak to jak wyglądamy bardzo wpływa na nasze życie, gratuluje odwagi <3

      Usuń
    3. bo kuzyn ciągle sobie ze mnie żartuję </3 xD
      ale dziękuję za twoje słowa :3

      Usuń