piątek, 26 grudnia 2014

56. BxmassCon - konwent w rytmie kolęd

Grudzień to świetny czas na spotkania z ludźmi, zwłaszcza że czuć wszędzie że zbliżają się święta. W tym roku pojawiłyśmy się na konwencie BxmassCon, który odbył się w Krakowie! 

Byłam już na kilku konwentach z tej serii i na każdym się świetnie bawiłam, ten rok również nie był wyjątkiem. Zawitałyśmy, niestety, tylko w pierwszy dzień, ale od razu poczułyśmy ducha świąt. Cały conplace był przyozdobiony. 

Mnóstwo stoisk, na których można było kupić wszelkiego rodzaju gadgety oraz niezwykła ilość cosplayerów! My również przygotowałyśmy cosplaye specjalnie na ten konwent. 
Chitsuki jako Sena Kashiwazaki.

Cloudy jako fem!Thor

photos by Monteś

Muszę przyznać, że bardzo dobre wrażenie zrobił na mnie bufet oraz różnorodność jedzenia jakie tam proponowali, można było kupić od sushi i zapiekanek po tayaki z czerwoną fasolą. Niestety czekałyśmy strasznie długo na zamówienie, ale i tak byłam pod wrażeniem.

Na samo miejsce przybyłyśmy dość późno, a Chi od razu została zaciągnięta do roboty (robiła makijaże na cosplay za symboliczną cenę) więc nie udało nam się iść na panele, ja również większość czasu spędziłam przy stoisku naszej znajomej. Jednak oceniam konwent bardzo pozytywnie i dziękujemy wszystkim którzy robili sobie z nami zdjęcia lub spędzili chociaż chwilę

but first let me take a selfie

Do następnego konwentu!

1 komentarz:

  1. To świetnie, że się dobrze bawiłaś. Same pozytywne recenzje z tego konwentu ostatnio czytam. Pewnie było warto się wybrać xD

    OdpowiedzUsuń